Sunday, December 26, 2010

rozmey in da house

Views
entry ni entry ala2 jakun mak nen sket yer

sape tak kenal dr rozmey tu kan, ala, tokey ubat pelangsingan badan ngan tah apa tah lagi namanya...sori...aku tak amek tahu sangat psl ni...semalam, mak ayah ajak keluar, gi soping2 sket...ngah sebok duk cari port parking, tetibe aku ternampak si tuan punya kedai besar nih, betul2 depan kedai dia, aku agak, mesti ada function pape, kalau tak, takdenya dia nak duk depan tu kan...

sayup2 je nampak kan, kamera cikai je, tgh2 nak shoot, kete ni lalu lak, ceh


kumpul2 nak amek gambar ropanya


paling menarik perhatian aku adalah, gaya rambut dia...aih...betapa aku rimas, rasa mcm nak amek gunting potong je...mungkin itu sume fesyen, tp tidak bg aku...aku sangat rimas ngan gaya rambut tutup mata gitu...owh...maaflah pada yang tak bape nak setuju ngan pengakuan berani mati aku itu...lantaklah kan, itu cuma pendapatan peribadi aku je...

asal lalu je dopan kedai si dr rozmey nih, mesti aku akan teringat cite dua alam, pastu teringat entry dr encek kelambu psl dr rozmey nih, meh aku story sket apa yang aku rasa menarik ttg entry dia...dia cakap nape org nak kutuk2 kat dia bila mana dia jadi model utk barang yang dia jual, suka ati dia lah kan, dah dia yang jual, daripada dia guna model seksi dedah sana sini, baik guna dia...tak tambah dosa mata aku tgk...

bila fikir balik, betul jugak apa yang kelambu tu cakap...sblm ni, aku pun ada jugak cakap2 belakang psl dr rozmey nih, pas bace entry kelambu tuh, baru aku tersedar...apa salah dr rozmey tuh, dia tak buat pape pun kat aku, dia takde pun paksa2 aku suh beli barang dia ke hape ke...aku je yang lelebih nak nympah2 kat dia...lalu, aku membuka mata ke arah persektif yang lain...

hidup ni bukan setakat ttg apa yang kita nak semata-mata, tetapi lebih kepada kesempurnaan ketenangan yang dapat kita capai, susah tu, tp kita boleh berusaha ke arah itu, tingkatkan kualiti hidup kita sedikit demi sedikit...

wah...rasa mcm penceramah bebas yang tak diiktiraf je...aku dah nak start melalut dah ni...berenti kat sini je lah...

notakaki : aku ini manusia yang tidak sempurna

2 comments:

white rose said...

dia pakai rambut pelesu...
dia pinjam rambut rosmah mansor...


miahahahahaha...

therosputih said...

white rose
palsu ke? fakta ke auta nih...