Saturday, April 20, 2013

awak...

Views

saya selalu tengok gambar awak bila saya rindu

notakaki : dilanda kerinduan pada si dia


12 comments:

Farah Waheda Wahid said...

sangat2 setuju...

cik azLyzah⊙.☉ said...

ewah...ewahhhhhh....tengah di landa rindu ek mama alia...sabo yeeeee :P

adyna said...

;) akak pun rindu dgn suami Dan anak2 , Minggu nie semua dok Ipoh...tinggal akak sorang2 kt Cni ;(

Deqla Manjew said...

gmbr sape tu eh? x nmpk lak...hukhuk

therosputih said...

farah
kannnnn...hihihi

therosputih said...

cik azlyzah
ari2 sabar dah ni...

therosputih said...

kak adyna
laa...kenapa gitu akak...lama tak jengah blog akak, taktau pe cite nih...ketinggalan sungguh...

therosputih said...

deqla manjew
ntah sape2 punya gambar tah ni, cilok kat fb je...

JaSSNaNi said...

apabila wanita itu bergelar isteri. putuslah tanggungjawabnya pada ibu bapanya... .hmmm

therosputih said...

kak jassnani
walaupun secara batinnya terputus, tetapi wajib lagi kan untuk kita menguruskan tanggungjawab kita pada ibu bapa...sebagai tanda terima kasih dan tanggungjawab seorang anak...

JaSSNaNi said...

betul tu... mana leh putuskan terus.. tanggungjawab sebagai anak tak kira kan.. dia tetap ibubapa kita dunia akhirat... saya sayang mak/abah saya.. :) windu la kat diorang.. :(

mawar berduri said...

setuju...:)