Sunday, April 28, 2013

oh johnny depp

Views
*jatuh cinta berkali-kali dengan mr willy wonka ini

 

notakaki : bercinta dengan artis? maaf, saya tak de komen untuk diberikan, biarlah rahsia...

*oh pehlisla kok ye pun nak berangan, agak-agak sungguhla

hahahahahaha

19 comments:

cik azLyzah⊙.☉ said...

hohohohoh....verangan lebeyyyyyy tueee :P :P :P

therosputih said...

cik azlyzah
oppsss...terlebih sudah kan...

Iehah Farihah said...

x kenal pun artis tu..
berangan tu pasti!!..hahaha

therosputih said...

iehah farihah
oh johnny depp...*sambung berangan

JaSSNaNi said...

waktu sweet2 remaja dulu pernah VERANGAN bercintun dengan artis gak.. tapi skrg ni Buang masa den aje..

therosputih said...

kak jassnani
hehehe...berangan sajalah, senang..cepat...dan mudah...opss...tak lupa...free...hahahaha

JaSSNaNi said...

hahahahahaha.. sabor jer ler...

therosputih said...

kak jassnani
hihihi...sambung berangan lagik la...

JaSSNaNi said...

kakakakakaka... dah dah.. berangan2 tu sikit2 sudah.. ;P

therosputih said...

kak jassnani
hihihi...alang2 berangan, lama terus angan2 nya tuh...kalah mat jenin...

Deqla Manjew said...

laa.. peminat dia ni rupanya...deqla peminat SRK je.. hihihi...

therosputih said...

deqla manjew
owh...srk pun minat jugak...hrithik roshan laaaagi minat...

cik azLyzah⊙.☉ said...

Jangan lebey2..kang en Leo jelous :P

JaSSNaNi said...

nasib mat jenin berangan tapi hepi ending.. jangan angan tak sudah je la.. :P

Mimie Najib said...

comelnya topi dia.. =)

therosputih said...

cik azlyzah
aaahh..tak kira tak kira...

therosputih said...

kak jassnani
mat jenin, berangan kat ats pokok, ain berangan kat daratan je...

therosputih said...

mimie najib
topi? mana2..?

Adie Ikah Akmal Rahimin said...

~~~willie wonka chocolate factory~~~ :D