Monday, April 29, 2013

hupdate di hari-hari yang terakhir

Views
walaweih...nampaknya ada perubahan di situ...takmo cakap banyak, korang tengokla sendiri macam mana ni...



19 comments:

JaSSNaNi said...

nampak nampak... harap2 dapat mengguguli carta bulan ni.. uwaaaaa

therosputih said...

kak jassnani
tinggal ari ni ngan esok je lagi...pastu tammmat...hehehe

cik azLyzah⊙.☉ said...

wahwahhhhhhhhhhhhhhh......

therosputih said...

cik azlyzah
sambungkan utk cik...wahwahwahwah.....hehehe

Deqla Manjew said...

yeahhh nama deqla ada..tmpt ke3...kena usaha lebeh lagi ni... hihihi...

therosputih said...

deqla manjew
hihihi...usaha tangga kejayaan kan...

cik azLyzah⊙.☉ said...

wahhhhwahhhwahhh lagik...cik pasang turbo dulu yeaaaa...zasssssssssssssssssssss

JaSSNaNi said...

tu la.. hari ni the last day.. adoiiii.. kena rempit laju2 lagi..

cik azLyzah⊙.☉ said...

hahhhhhh...nak merempit ek..kene call polis ne..wakakakkaaa

therosputih said...

cik azlyzah
pasang turbo lelaju, jangan banyak menyinggah, buang masa je...hehehe

therosputih said...

kak jassnani
esok dah blh umum sape pemenangnya...

therosputih said...

cik azlyzah
pulak da...siap ada polis bagai ni...

JaSSNaNi said...

huhu.. x sabar nak tunggu hari pengumuman tu...

cik azLyzah⊙.☉ said...

ain...cnfrm tak singgah2 dah ne...kalau nak buang air pon cik pakai pamers siap2(pinjam pampers alia sat)

Mimie Najib said...

dah macam carta muzik..hehehe.

therosputih said...

kak nani
amacam...berbaloi tak? hehehe

therosputih said...

cik azlyzah
kau kalu tak buat aku gelak takbleh ke cik...sakit perot gelak ngan komen cik nih...

therosputih said...

mimie
hihihi...carta era...

Tampawan said...

hehehehe