happy birthday to me

entry syiok sendiri namanya


selamat hari jadi untuk diri sendiri

saje tepek gambar kek kat atas tu cilok kat google 
dengan harapan dapat makan kek coklat tak lama lagi
tgk kek coklat tu, siap ada rosputih lagi...makcik suka jah...

terima kasih pada kawan2 yang tak lupa nak wish birthday kat aku

hari ni bukan lah hari jadi aku lagi dah, tapi kalau ada yang nak komen kat entry nih selamat ari jadi, masih diterima...bapak bajet...tapi ada ke yang nak wish kat aku? hakhakhak

notakaki : ada orang yang sepatutnya wish aku, tapi dia tak wish pape...dan dia telah membuktikan sesuatu pada aku, i'm no longer someone pada dia....please ain, pleaseeee....wake up...aku je yang melangut tunggu dia, dia dah pergi dah pun...

nak tepek sini sms yang buat aku senyum2 manjang,

selamat hari lahir sayang...semoga panjang umur murah rezeki...

inilah sayang aku yang tak miss wish birthday aku, walaupun lewat nak kena denda ni tapi gigih jugak sms aku...hihihi...tahun lepas, wat kejutan romantic birthday party kat aku, tahun ni...huh...tak dapekla dek non, jauh...hahaha...tapi takpe, nnti jumpa...paksa sambut birthday aku...hakhakhak...giler kejam kalu ada kawan sengal macam aku nih...

notakaki : tak sabar nak jumpa sayang-sayangku kat sana...miss you a lot...

Comments

happy birthday ain, semoga panjang umur, murah rezeki, diberikan kesihatan tubuh badan dan kebahagiaan di dunia serta di akhirat...
JaSSNaNi said…
hepi besday ain... semoga panjang umur dan murah rezeki... :) sentiasa sihat selalu ye..

>>> sedapppnya kek coklat... :P
otai87 said…
ain, aku wish besday ko kan?? hohoho... anyway, aku bahagia je ade kawan kejam + sengal macam ko.. hahahahaha
Cik Puan said…
This comment has been removed by the author.
Cik Puan said…
Birthday Ain ke???isk...isk...tak tahu pulak cik :'(

jom bace entry cik.
KLIK SINI YEA AIN ;)
Anonymous said…
selamat hari lahir, ain..dil. Semoga panjang umur n sihat selalu.. Tetap sama mcm dulu, xprnah brubah..
Unknown said…
happy belated birthday dear... maaf terlewat sudah...huhu..
therosputih said…
farah
time kasih for the wish...
therosputih said…
kak jassnani
what? kek coklat? bak mai sini sikit kalau ada pi makan itu coklat punya kek aaaa...
therosputih said…
otai
nasib kau ada wish, kalau tak, memang aku sentap ngan kau 5minit...hahahaa
therosputih said…
cik azlyzah
memang taknak kasik cik tahu pun, sebab kalau cik tahu awal2, wajib bagi hadiah sama ain...amacam...ada berani ka??? hihihihi
therosputih said…
deqla manjew
masih diterima...tiap2 ari boleh wish birthday...*melampau gilerr
Cik Puan said…
hahahahhaa...kan dah kene :P
Syamimi Saad said…
happy belated besday.. =)
besday kita dalam bulan yng sama..

tunggu en.hbby wish ye.. sy pun tnggu en.tunang wish haritu, smpai ke harini x wish..sadis rasanya..
JaSSNaNi said…
huhu... kek coklat mmg ramai suka kan.. lagi2 coklat cheese cake.. perghhhhhh marveles..

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing