Tuesday, April 30, 2013

good morning

Views
huarghhhh...*menguap

seriyusli, mata masih ngantok sebenarnya, tapi sebab rasa tak selesa badan, tak dapat jugak nak tido...maka, baiklah bangun, siap2 apa yang patut...dan amek jarum, amek benang, landing sebelah alia..pastu sambung mengait...hohoho

ari ni kalau diikutkan, ari pertama start keje after cuti bersalin...tapi tak tau kenapa, masih di sini...hahaha...tak start keje lagi la tu jawabnya...wakaka...

*sambung mengait


13 comments:

Deqla Manjew said...

mengait?? kait apa tu? selamat mengait la eh... =)

therosputih said...

deqla manjew
siapkan order dari customer...sambil jaga alia...

JaSSNaNi said...

morningggg :) lawanya cawan tu.. syok lah patern ni.. nak cari lah kalau ade jual or nampak kat mana2.. hehehe... subuh tadi fiyya bangun kul 4 pagi memerut.. hahahahaha

cik azLyzah⊙.☉ said...

Sambung cuti lagi letewwwwwwwww...

Mimie Najib said...

rajinnya mengait.. =)

ayut said...

smbg cuti yer ain...hihihi

therosputih said...

kak nani
owh fiyya...kenapa pukul 4 pagi...buatlah kul 6 pagi...hahaah

therosputih said...

cik azlyzah
opsss...tersambung le gamaknya...

therosputih said...

mimie
minat campur ngan hobi campur ngan side income...

therosputih said...

ayut
shhhhh...diam2...heheh

Adie Ikah Akmal Rahimin said...

agak2 payah tak nak cuci cwn ni :/

mawar berduri said...

pandai mengait..dulu masa budak2 sekolah tingkatan ada juga belajar..tapi skrg dah lupa,,seronok tgok org mengait nie..

Tampawan said...

good morning