Monday, April 29, 2013

bn ke pas?

Views
wei wei wei...tajuk...ada unsur politik nampaknya...hihihi...sekadar senyum-senyum di kala malam hari namanya ni...

*gambar diambil dari sorang kawan di fb, lupa dah nama apa...

ohh ya...lagi satu...takdak kaitan ngan mana2 parti politik eh, sekadar senyum2 sahaja, takdak niat lain...jangan nak provoke lebih2 plak ye...


19 comments:

husna zahidi said...

hehe..rajin gila yg buat tuh..dh laa bndera bn tuh mcm susah je nk buat..=D

therosputih said...

husna zahidi
itula, kagum tang nak deco yang biru tu...kalau yg hijau tu tak kisahlah sangat, pjm mata pun boleh buat deconya...kagum2...

Deqla Manjew said...

haha.. penangan PRU....tp comel jek....

therosputih said...

deqla manjew
itula...mcm2 ragam...tp mmg kreatif org yg buat ni...

JaSSNaNi said...

aduilaaaa... merata2 pasal politik.. sampai kuih pun di politikkan... sabor jer lerrrr

cik azLyzah⊙.☉ said...

Alahai...cute je apam ne..Penangan pru13 lah sangatttttttttttt...

therosputih said...

kak jassnani
tak kisahla politik ke idok, janji apam ni masuk mulut sodap juge...

therosputih said...

cik azlyzah
cute smpai sayang nak makan...

JaSSNaNi said...

haa.. tau tak per... makanan ape yg boleh telan tu semua sedap belaka.. tolak batu dan kayu je... :P hahaha

cik azLyzah⊙.☉ said...

eiiii...cute tak cute..kalau dah lapo cnfrm ngap jugak tue....dengan mangkuk2 die sekali...balun habis2...wahahhaaa

Mimie Najib said...

kretifnya buat lambang BN tu.. ;)

ayut said...

kuih pon jd mangsa politik nmpk gaya ye ni..hahahha :p

therosputih said...

kak nani
batu pun boleh telan jugak...air batu...

therosputih said...

cik azlyzah
ngah bayangkan cik telan bekas makanan tu...hahahaha

therosputih said...

mimie
tulah...kagum...bukan senang...kalau yg ijau tu okay lagi, senang je...

therosputih said...

ayut
kuih pun jadi bahan ayut oi...

Intan Akma said...

wah..panas~~~panas~~~haha..first time jupe..rajin na nak buat bende cenonet cenggitu

mawar berduri said...

comel pulak tengok..

Tampawan said...

PAS hehehe