Wednesday, April 17, 2013

wordless wednesday - nyum2 is delicious

Views
perkongsian rakan2 fb

bestnya kalau dapat makan ni

notakaki : tak habis2 lagi berangan nak makan tu nak makan ni

10 comments:

cik azLyzah⊙.☉ said...

makan je dear selagi mampu..aippp...cupcupcup....ain masih dalam pantang kan...hahahahhaaa

JaSSNaNi said...

haiishh.. sedapnyaaaaa...
bak mai sket..

Deqla Manjew said...

perghhh mmg nikmat kalo dpt tuh!! so delicioussss... yummyyyy..... ;p

therosputih said...

cik azlyzah
alaa...kau ni saje je nak mengingatkan i kan...hukhukhuk

therosputih said...

kak jassnani
ops2...kita sama2 tak boleh makan lagi ni sume ni...telan ayaq liur je lah...

therosputih said...

deqla manjew
mwmbayangkannya aje pun dah masyuk, apatah lagi kalau dapat makannya, tambah2 ngan cuaca panas sekarang nih...perghhh...bestnyerr...

cik azLyzah⊙.☉ said...

Alahhhhhh...utamakan ksihatan tue...kang ain sakit cik jugak yang susah..kehkehkehhh

JaSSNaNi said...

sabor jer ler.. asyik soh telan ayaq liuq je ni.. :P

Mimie Najib said...

sedapnyaaa... tp mesti manis kan.. kena sediakan air msak secukupnya ni lepas mkan.. =)

mawar berduri said...

sedap jer tengok..