Tuesday, April 9, 2013

guruh oh guruh

Views
putih putih melati merah merah delima...lalalala....*itu je yang tau liriknya, wakakaka

amboi2...sakan nampaknya aku pagi nih, hahaha...bukan apa, excited bila dapat dengar guruh..tu yang menyanyi tuh...dengar guruh dulu baru aku nyanyi, bukan nyanyi dulu baru dengar guruh

bila ada guruh, maksudnya nak hujan le tu kan...ahaks...tp belum tentu lagi hujan nak turun, jangan jadik cam pepatah melayu plak...guruh di langit, air setempayan dicurahkan...hati ni, berharap sangat akan hujan walhal dalam hati dah memang hujang sokmo pun sobsobsob sebab dah bape minggu panas, bahang dia ya rabbi...tiap2 masa berpeluh, kecuali masa mandi...kuar bilik air, belum sempat pakai baju, dah berpeluh balik...

credit to here for this picture

bila panas2 macam ni kan, kita orang tua takpe lagi, kesian la kat baby...lebih tepat kalau aku cakap kesian kat alia, sebab kepanasan...tak boleh tidur dia pun...sebab tu kalau panas sangat, aku pun letak dia dalam bilik, bukak aircond...baru senyap dia, dan baru dia boleh tidur...kesian tokbah sebab kena bayar bil letrik extra...

notakaki : langit nampaknya gelap, semoga hujan turun merahmati segalanya

9 comments:

Intan Akma said...

nampak gayanya baby tak boleh berbedung la nih...panas~~~~

Deqla Manjew said...

tu la.. terasa bahangnya... tp syok la ada ekon...yg x syoknye org yg membyr bil tu.. hihi

therosputih said...

intan akma
baby awal2 ari tu je boleh dibedung, kalau dibedung jugak, tak boleh nak tido...kesian...

therosputih said...

deqla manjew
hihihi...tu yang nak kena sama2 bayor bil jugak tu, baru adil...

JaSSNaNi said...

anak2 kecik skrg mmg memilih tempat.. nak ada acorn je.. hahaha.. sib baik fiyya orait je..

therosputih said...

kak jassnani
bagus fiyya nih...be a good girl ye...

cik azLyzah⊙.☉ said...

tak pe lah....demi keselesaan alia...nanti nanges je kalau panas kan..

JaSSNaNi said...

insyaALLAH ain.. mudah2an fiyya jadi anak yg solehah.. aminnnnnnn sama juga dengan alia ye..

mawar berduri said...

cuaca panas sekarang nie..