Wednesday, April 10, 2013

selembut kelopak mawar

Views

hatiku
persis sang mawar
nampak indah
namun berduri

jiwaku
persis sang mawar
nampak lembut
namun berbisa

hidupku
persis sang mawar
nampak bahagia
namun berliku

deritaku
sengsaraku
hanya aku
yang mengetahui

notakaki : dah lama tak menulis, sesekali bermain dengan kata-kata...
*tidak ada kena mengena dengan yang hidup mahupun yang telah meninggal dunia

12 comments:

Farah Waheda Wahid said...

suka hasil penulisan maya yang ini... ^_^

JaSSNaNi said...

saya pun suka mawar.. wangi.. dan baunya sweeettttt sangat.. i loiikeee...

cik azLyzah⊙.☉ said...

Wowwwwwww...nampak lembut tapi berbisa :)

Deqla Manjew said...

wahh.. nice sgt.... pandainye

JaSSNaNi said...

hai cik putih... wat per tu? tengah memek baby ye... bila la nak tempek gambar baby banyak2 ni.. :)

therosputih said...

farah
terima kasih banyak2...budak hingusan yang ada hati nak menulis...

therosputih said...

kak jassnani
owh...bila la ada orang nak bagi kita bunga ni kan...owh...*berangantakhengat

therosputih said...

cik azlyzah
ati2 cik, kena tangan, bisa berdarah hati...

therosputih said...

deqla manjew
time kasih deqla...cuba2 aje nih...

therosputih said...

kak jassnani
hehehe...bukan taknak akak, kalaulah kita nih ada 10 tangan, sume benda nak dibuat, usahkan tepek gambar baby, dengan mak2 baby kita tepek sekali...over tak...

JaSSNaNi said...

hahaha.. ok ok.. tak over pun.. nanti ada masa tempek gambar baby alia banyak2.. syok tengok gambar anak kecil.. cumellllll.. mak baby pun cumelll gak... :D

mawar berduri said...

saya pun suka mawar..nama pun sama kan..