Wednesday, April 24, 2013

hadapi dengan senyum

Views

notakaki : jangan mengeluh kerana orang yang mengeluh itu tanda orang itu lemah

12 comments:

cik azLyzah⊙.☉ said...

smile always dear ^_____________________^

Deqla Manjew said...

in shaa Allah... terima kasih utk peringatan ni... ;)

Anonymous said...

Ain kuat dr dulu lg, _ _ _ tahu.Lmbt plok ucap birthday thun ni, bkn xingt tp tkut nk ucap.. Ain knal kn.. Jg diri n alia dil..

JaSSNaNi said...

senyum.. tak perlu kata apa2.. :)

therosputih said...

cik azlyzah
alwaysssss smileeee....ngeeeee

therosputih said...

deqla manjew
sekadar perkongsian bersama...

therosputih said...

kak jassnani
adeh...ni yang nak nyanyi lagu senyum...tak perlu kata apa2...hehehe

JaSSNaNi said...

aah ain.. lagu senyum tak perlu kata apa2 tu mmg semua org suka.. budak2 pun leh ingat sbb lagu tu best.. kan.. siap leh wat iklan lagi..

therosputih said...

kak jassnani
teringat lagu senyum dulu2 yang dia tunjuk sume orang senyum, tiap lapisan masyarakat tu...

senyum seindah suria....*lupa dah lirik dia

cik azLyzah⊙.☉ said...

always smile ke smile always ne... >,< pusingggggggg.....

JaSSNaNi said...

aah.. tiap lapisan masyaratkat.. lepas tu ada pakcik takde gigi plak senyum.. kan kan.. :)

mawar berduri said...

senyum jer...senyum penawar duka..