Sunday, April 14, 2013

hai sundae

Views
selamat pagi ahad, dan tak lupa...assalamualaikum pembaca therosputih sekalian...jawab salam dulu eh...

2,3 ari jugak tak bersiaran, sebab hujung minggu...wakaka...bukan hujung minggu ke sempat bersiaran? hehe...mungkin tidak bagi aku, sebab hujung minggulah nak buat semua benda, alang2 sume ahli keluarga ada...lagilah buat2 sebok dengan aktiviti sekeluarga kan...

2,3 ari ni jugak, kehujanan...takde lagi panas, yang ada hanya air mata hujan, pakej...siap dengan guruh, siap dengan petir kilat sabung menyabung...seee...jangan sampai aku guna segala metafora dan hiperbola yang ada...cit...

hai semua!!!

saje tepek gambar anak sekeping sini, gambar mak budak? nanti dulu....hahaha...selagi tak kembali macam dulu, i taknak amek gambar okay...hakhakhak haktuih! dalam dilema je sekarang nih, standard la kan bila pas bersalin nih, nak turunkan berat badan punyalah takde idea, seakan2 lemak2 yang ada selama 9 bulan berdampingan bersama nih, takmo meninggalkan aku...jadik, aku meredhai nya dalam keterpaksaan ajolah...wakaka...

acanno beb kalau aku tak pantang makan, aku cuma pantang jumpa je, aku bedal...pastu ada ati nak bising berat taknak turun kan..huh...

cite pasal alia plak, sekarang ni dah pandai isap jari...pantang kita alpa sket je, mula la nyot2 isap...kalau pakaikan sarung tangan tuh, huh...sah2 basah lencun sarungnya...sebab tu kalau aku nampak dia nak isap sangat kan, aku pun bukak sarung tangan dia, biar dia isap jari dia...tapi nanti habis sume jari dia masukkan dalam mulut, pastu basah2 kena air liur, siap ke pipi lagi dia sapu air liur dia tuh, huh...sadis...dah memang gitulah kan peringkat pembesaran baby...layankan aje...hahaha

notakaki : pasni kita belajar mengait pulak eh alia...mama ajar! hahaha

7 comments:

cik azLyzah⊙.☉ said...

hoollohhhhh.....baru ada entry baru lagi..
oooo...alia dah pandai isap2 jari ek.cubet pipi alia kuat2...kekekkeke

therosputih said...

cik azlyzah
cik...duk jauh2 sket cik, karang ada yang kena lepuk ngan mama alia...=p

JaSSNaNi said...

agak2 skrg ni berat dah bape kilo turun? nani nye turun hari tu 5kg.. tapi skrg dah tambah balik 5kg.. huhhhh.. tak larat nak diet haiishhh..

therosputih said...

kak jassnani
ari tu timbang dah turun dah 10 kg...ye lah, kira sekali ngan berat si alia dan kawan2nya dalam perut dulu...aci tak? hehehe

cik azLyzah⊙.☉ said...

ellehhh...ingat cik takut ke dgn mama alia ne...cubit pp alia kuat2... :P

JaSSNaNi said...

wow.. banyak turun tu... tahniah.. alia dan kawannya dah kuar kan.. makin selim melim lah... :)

mawar berduri said...

wah nak slim..truskan usaha..