Saturday, November 13, 2010

aktiviti riadah bersama si kecil

Views
mentang2 semalam cuti, pastu ayah dia ada kat rumah, asik nak ajak kuar gi jenjalan kat luar umah je, kalau buat2 tatau, pastu tak kasik dia kuar, mula ah tarik perhatian, nangis2 mcm kena dera...sampaikan ajak tido pun taknak...hmmm...dah pandai jalan, mcm ni plak perangai...

so, tak sabar nak tunggu petang redup sket, jom kita gi beli goreng pisang...hahaha

pas makan2, baru ada energy nak jogging...apalagi...jomm!!!


excited main kejar2

last2, aku yang pancit dulu...hoho...mak iti dah penat la sayang...

last sekali, aktiviti basuh kete bersama ibu ayah...sangat best...terkekek2 dia bila air terpercik kat muka...aku siap sengaja lagi basahkan dia...hoho...sangat best main air kan...

notakaki : petang ni gerai goreng pisang tutup

2 comments:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

budak kecik
mintak la kepsi.. mainan yang mahal mahal

therosputih said...

pakcik...taknak mainan mahal2...ibu ayah cakap membazir...