Sunday, November 7, 2010

kosong atau bosan

Views
kenapa lah hai malam ni nak moody2 mcm ni, sbnrnya bukan moody, cume aku rasa lebih tepat kalau aku cakap dilanda badai...haih...nape eh...hidup aku ni rasa kosong aka bosan...hmmm...

angin kus2 aku da mai da...bila dah mcm ni, mula ah aku sasau, nak buat tu takde mood, buat ni takde mood...kalau dibiarkan, melarat...sebagai contoh, nak mandi malas, nak tido malas, nak makan malas, nak buat sume benda pun malas...kalau zaman aku belajar, ada gaklah aku dilanda angin kus2 mcm ni, tapi masa tu, aku mesti cakap mcm ni

rasa macam nak mati, tapi amal tak banyak

sensasi tak ayat di atas, aku ingat lagi ada sorg kawan aku akan balas bila aku cakap mcm ni, hah apa lagi, pegi lah buat amal

pesanan kawan aku ni pun sensasi gak kan...hehehe...

ajal maut kan di tangan tuhan, aku takdelah mintak nak mati, sbb aku tau amal aku banyak mana, dosa aku banyak mana, allah bagi masa suh beramal...

notakaki : takleh ah cakap nak beramal pun malas, tak baik...

6 comments:

p R i n c E S s _ N said...

saya adalah boringg sgtt...huhu...tetibe...

therosputih said...

ha'ah ek...patut letak ayat mcm tu ah dlm entry...huhu...next bosan-kosong mai, ain nak letak ah...thanks ain sbb bg idea...eh...dua2 nama nak ain...hehehe

ummu said...

salam
akak singgah sini
terus tinggal komen
tapi tak tau nak komen apa
moga kita terus tabah...

therosputih said...

salam akak ummu...thanks la sbb sudi tabur kata2...moga kita terus tabah...

rasa semangat sket bila ada org bagi sokongan...

enhear said...

ahks.. nk bg semangat gak lah...
ain.. chaiyuk!!!!
rindu nk tgk angin kus2 ko.. yg tak mandi tu

therosputih said...

dalam kenangan je lah sume tuh...sbb aku dah berubah...hahaha