Wednesday, November 3, 2010

sampai berdarah hidung

Views
daku sungguh menderita lah hari ni, banyak sangat menangis boleh menyebabkan smpai berdarah hidung eh? aku tatau la plak kewujudan perkaitan yang sungguh klise di situ...tp ok gak kan...kalau orang tanya, lehla aku cakap ngan bangganya

aku menangis sampai berdarah hidung


note :
waaa...sila bayangkan keadaan aku ungkap ayat di atas sambil tangan kuar api, ala2 pendekar tangan berapi tuh...huh...silalah kagum ngan aku hokeh...penat aku berimaginasi malam2 mcm ni...


sakit tu sume datangnya dari allah kan, sedih, gembira, blurr tu pun sume datang dari allah kan...


notakaki : hidung masih berdarah walau air mata sudah tiada....

5 comments:

white rose said...

panas betul la badan ko tu...
kalo kuar darah lagi, ko dongak ke atas & letakkan daun sireh kat lobang idung ko tu...

Yasminhamid said...

betul la tu agaknya...dah ko kata cam tu.. hihihi...

therosputih said...

white rose
ingatkan kena makan dah tadi...kalau makan...oh noooo....

yasminhamid
ye ye ye...bangga sbb menangis sampai berdarah hidung...cayalah...

armouris said...

info tentang hidung berdarah di SIHAT SELALU - Hidung Berdarah

therosputih said...

thanks a lot ye amrmouris...hidung still bleeding...blank dah nak buat mcm mana...