Monday, November 1, 2010

penantian

Views
kalau aku nak kawin
dah lama agaknya aku kawin
tapi sebab aku nak kawin ngan dia
aku sanggup tunggu dia

bukan tak nak ajak kawin
tapi dia ada tanggungjawab lain
aku hormat permintaan dia
aku harap aku tak disia-siakan

5 comments:

Cik Ya-Alif-Nun said...

sbr tu separuh dr iman...

therosputih said...

sbr itu bukan isu besar di sini kot, tapi benda lain yang lebih besar dan berat utk dimengerti...

enhear said...

tanggunjawab tu plg beasr..
dah kawin bertmabh lah tanggunjawab..
;) blh ko post pasal ni..
yg plg penting.. tak smpy seru ag..
kalo ada seru nye..
skejab ja

s1t1 2uL41k4 said...

hem.. aku dah x de hati nak bercinta.. aku nak berumahtangga je..

therosputih said...

enhear
aku berani utk post apa sahaja...jaga2...mmgla sume benda berpunca dari ayat "kalau dah jodoh tak ke mana" tapi ada maksud lain kat situ...org lain takkan faham...

s1t1 2uL41k4
pas berumahtangga, ada hati untuk bercinta kan kan...susah bercinta di angin lalu, baik bercinta atas rumah yang ada tangga...boleh duduk, tak lenguh kaki...