kalaulah

ptg ni, aku teringin nak ada kawan baik yang keje ngan kementerian komunikasi yang jaga bab2 pendaftaran nombor telefon mudah alih, tak kisahla digi ke, maxis ke, celcom ke hape ke, y penting, cover sume2 tuh...

sebab apa?

aku nak suh kawan baik aku ni tolong siasat check empunya nombor ngan nama2 sekali di sebalik private no

sebab apa?

sebab aku dah penat diganggu ngan private no yang aku tahu sengaja nak bermain2 api ngan aku...tolonglah...aku taknak bermain ngan kau hokeh...kalau kau nak bermain jugak, tunjukkanlah keperempuanan yang kau ada, kita face to face aku nak bawak asid bincang, bukan attack aku mcm ni...


hari ni, aku dapat ayat
aku takkan benarkan kau bahagia

apa? bahagia? sblm kau halang kebahagiaan aku, bleh tak kau ajar aku apa tu kebahagiaan? bukan apa...aku nak senangkan keje kau, kau tak payah susah2kan diri, biar aku buat sendiri...mana kebahagiaan aku yang kau cakap? meh sini, bgtau aku...biar aku buang siap2...kau tak payah nak susah2...aku ada...

mode ---> sasau

notakaki : belum jadi artis femes lagi nih, dah ada org cakap mcm ni dah kat aku...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing