Wednesday, November 10, 2010

misteri kehilangan

Views
hoho...baru sehari gagal menemukan diri ngan cik tenet, aku dah rasa

1. gigil2 mcm org gian dadah
2. tidak keruan masalahnya, sejak bila aku keruan?? ~konpius~
3. mula bercakap dengan dinding sbb kau takde kawan la tu
4. emosi tidak stabil hah...yang ni aku sgt knpius jugak...kau mmg sentiasa tak stabil ain oi!!

kalau nak lapor sama polisi pun, paling kurang hendaklah hilang tanpa diketahui selama lebih kurang 24 jam, ni kes aku nih, kiranya dah bolehla kan lapor sama pada pak polisi yer...ekekeke...

saje nak menggedikkan diri yang mmg sudah sedia gedik harap maklum dengan meletakkan diri dlm kelompok 'orang hilang'...gara2 byk sangat tgk cite ncis ngan criminal mind nih...huh...memberi kesan mendalam pada diri aku ropanya...

walaupun aku tau, kehilangan aku takde lah dirasai oleh mana2 blogger sekalipun, tp yang menjadi masalah besar buat aku adalah, hah...tgk...baru sehari aku tinggalkan kalian, dah berpuluh2 entry korang yang aku dah ketinggalan...terus takde rasa semangat nak menyebokkan diri nak mengomen entry korang...takpe2...esok insyaallah aku ada utk bagi kata2 menyebok kat blog korg...hehehe

notakaki : kesimpulan entry ni, sedih tak dapat nak follow up blog kawan2 sekalian...hukhukhuk

2 comments:

otai87 said...

aku setuju!! emosi ko sentiasa kot tak stabil... huahuahua..!

therosputih said...

otai87
huh...sungguh kata2 komen mu itu menusuk kalbu ku...sangat lah bermakna kebenaranmu itu...ngeh3