Wednesday, November 3, 2010

spesis minah bunga

Views
sebelum tu, pernah dengar minah bunga?

apa? tak? okeh...meh aku terangkan...

apakah yang dimaksudkan dengan minah?
minah adalah perwakilan bagi perempuan

bunga?
weei...takkan korang tak tau kot...tak belaja ke? bukan bunga, orkid lah tp maksud bunga kat sini, aku nak korang fikir secara kritis sket, bunga pun perwakilan bagi perempuan kan

apa akan jadi kalau aku gabung minah dengan bunga? senang je, jadiklah
minah bunga kan senang tu
takde2...minah bunga kat sini membawa maksud perempuan kuasa dua, maka, apa yang jadik? jadiklah dia keperempuanan yang sangat dasat...maksud aku, tahap kejiwangannya hokeh...setuju tak?

jadi, cuba tukar sket guna gaya kritis...

kalau lelaki, tukar jadi mamat
kalau bunga, tukar jadi kumbang

mamat kumbang? haiish....burok bebenor eh bunyiknyer...takmo ah aku ajar benda2 mcm ni kat korang...

okeh...end of discussion...pelajaran kita hari ini adalah minah bunga sahaja...sekian...


notakaki : bila minah bunga buat ayat, sume melarat, sebab mata berbirat, tak faham walau seurat

4 comments:

Yasminhamid said...

ada jugak spesis mat bunga..

therosputih said...

hokeh...next pelajaran kita, mat bunga...hehehe

enhear said...

hehehe... ko mmg minah bunga yg berbunga....

therosputih said...

nak buat mcm mana...i memang penuh bunga...