ujian apakah ini

sejak balik kampung nih, terasa sangatlah tak puas hati ngan ketidakupayaan aku utk bertenet dgn baik....ohhh...sangatla rasa tidak selesa...bayangkanlah, nak connect pun kemain susah, dah connect, nak bukak blog...ya ampun ya tuhanku...azab nyer...

nak bukak email? hmmm...cam haremmm jerk...kenapakah begini....pasai po nih...terasa sungguh hangin...

sungguh aku tak suka, bukan sahaja takleh hupdate blog sendiri, nak membaca blog kengkawan lain pun azab...haih...cepat2lah ujian sebegini berlalu...puh2 tenet sihat gemok2...supaya aku dapat online sesuka ati...

kalau dapat bukak blog kawan, nak mengomennya pun kira azab lain pulak datang...ya allah...istigfar je aku banyak2...

notakaki : perlukan tenet!!!!

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing