Friday, November 5, 2010

kalau dah tak senonoh

Views
takmo kasik ketidaksenonohan tu terserlah, aku cover sket lah


pas mengeliat, ingatkan nak bangun dah, upenya sambung lagi


muka tensen kena kacau ngan aku


tgk tu, masam...marahlah tu...


takmo layan


apala perangai kucing nih, perkenalkan...nama dia ebbi junior aka itam...pas ocek mati, nampak gaya dia telah mengambil alih sebagai jantan terhangat di kampung aku...nyampah...

aku pernah cite pasal itam ni masa awal2 dulu, korang carikla sendirik, nak senang, klik je kat label kucing, konpem ada...mase kecik2, bukan main comel lagi, bila dah besar...huh...comot...

notakaki : nyampah2 pun aku tetap sayang kucing2 aku

2 comments:

white rose said...

dia dah ade AWEK ke?

kalo dah tak ensem tu maknanye dia ade AWEK daa...
hbis laa ko...
kena bela keturunannye pulak...

therosputih said...

agaknya dah bersepah kot...

ketua y sebelum ni, hah...bersepah anak dia kat umah...