Monday, November 8, 2010

apa beza

Views
kalau aku tulis mcm ni

ayat pertama
memang aku ada 24 jam sehari, tapi tak semua masa yang aku ada tu utk kau

mesti korang akan fikir

asal sombong sangat aku ni, kalau taknak layan org lain sekalipun, tak perlulah kot cakap mcm tu, mcm kurang hajar je

tapi kalau aku tulis mcm ni

ayat kedua
memang dia ada 24 jam sehari, tapi tak semua masa yang dia ada tu utk aku

apa korang fikir agaknya?

kalau aku, aku mesti fikir
yelah...itu masa dia, suka ati dia lah nak buat apa, aku bukan ada hak utk arah dia pape

kalau tulis ayat pertama, mcm kasar je kan, tp kalau tulis ayat no dua, mcm pasrah dalam paksa je...jadi mcm mana nak tulis?


notakaki : bawak diri ah

3 comments:

Cik Ya-Alif-Nun said...

dilema nih.....

Yasminhamid said...

tulis jer macam mana pun... hihhi..

therosputih said...

cik ya-alif-nun
dilema dalam dilema nih

yasminhamid
akak...tulis je eh? hihi...sonang kojo kan...