Sunday, November 7, 2010

hujung minggu yang kering

Views
ni kering2 ni bukan merujuk pada kering hujan, sbb hujan tetap turun, cuma tak lebat je, gerimis2 manja je...kira okey lah tu kan...

kering aku kat sini ni merujuk pada kering kontang poket ku lah...huh...tp aku nak tanya, mcmla poket kau pernah subur ain oi? huhu...okey2....jangan disebut lagi perkara itu...diam2 sudah...

semalam, aku kuar ngan mak aku...hoho...tak main ah kuar ngan kawan, kuar ngan mak sekarang ni...hoho...stok mak-mak dah aku ni kot...bukan apa, kuar ngan mak samalah kau kuar ngan mesin atm, tadak duit, nnti tekan2 atm, hah...kuar duit...sonang cito...semalam, aku masuk 3buah kedai pengantin, sabar2....aku bukan nak kawin lagi, camno nak kawin, duit pun tadak...

aku pi beli stok manik ngan benang....tp sangatla sedeh...nak beli manik, manik yang aku berkenan susut plak di pasaran, nak beli benang, benang yang aku berkenan, juga susut di pasaran...sangatlah hampeh dan kesedehan aku sepanjang perjalanan pulang...hmmm...terus aku provoke mak aku,

mak....jom bukak kedai manik ngan benang...

huhu...serius aku rasa sedih sbb susahla hidup mcm ni, aku tengah bersemangat nak buat sesuatu, tp dek kerana kekangan mcm ni, dah tergendala segala rancangan...sangatlah kurang menggemari keadaan yang mcm ni....

notakaki : betullah tu, hujung minggu yang kering

No comments: