apa dah jadi?

semalam mase ngah drive, dgr radio sinar, dj nya kalau tak silap, halim othman ngan linda onn kot. aku pun dah tak jelas sangat bab tuh, sbb yang jelas aku dgr

pasangan pelawak terkenal dan pelakon popular dikatakan sudah putus hubungan

aku ngan mak aku time tu, terus jerit nama NABIL sebab dah takde pelawak terkenal yang masih belum kahwin kot, nak kata zizan, memang dia tak kawin lagi, tp dia pun takde skandal ngan sesape setakat yang aku bace paper la kan...so, takkan johan, johan dah kawin, along pun dah kawin, apek? apek pun dah kawin...pendek kata, dah takde pelawak terkenal selain NABIL dahla...

ari ni, tgk melodi, kuar story psl ni, hah...mmg sahla nabil ngan irma

aku amek gmbar ni dari gosip artis

irma buat pengakuan bahawasanya dia ngan nabil dah takde pape, mase tu wartawan hiburan izwan yang interview dia, pastu dia kol nabil nak tanya psl ni, nabil tak dapat nak jumpa time tu, tp dia janji nak buat pengakuan kat melodi lah pasni...haih...

irma cakap dia dah takde pape dah ngan nabil, tapi nabil still cakap irma tu calon isteri dia...so, mcm mana nih...dalam pancaindera hari ni pun de story psl depa nih...

aku sedih lak...yelah, sbb agak lama jugakla dorg kapel ni kan, tak salah aku bace, 3 tahun eh? ke aku salah...dah bincang psl nak kawin dah pun, dua 2 family dah kenal bagai dah, pendek kata tunggu nikah je, tp mungkin terikat ngan jadual keje kot, masing2 bizi, pastu tunggu masa yang sesuai utk kawin...alih2...mcm ni lak yang jadi...ouhhh....aku tumpang sedih...

sakit wooo putus cinta nih, aku berani cakap sakit sbb aku sendirik pernah alami...so, pada irma dan nabil, tabah2, biarkan ia berlalu, mungkin ini yang terbaik buat mereka...walaupun tau nabil ngan irma takdenya nak bace tulisan aku nih, tp takpelah....aku tetap nak tulis kat sini...

notakaki : walau sehebat mana kisah cinta kita, walau seromantis mana kasih sayang kita, kalau dah tertulis tiada jodoh antara kita, maka, berpisah jua...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing