hupdate carta pengomen januari 2013

lagi hupdate berkaitan carta pengomen januari 2013 therosputih...ekekeke...saje menggedik nak hupdate...mungkin ini adalah hupdate terakhir memandangkan dah tinggal bape ari je lagi sebelum januari 2013 berlabuh...

well...sebelum ni, rupa cartanya adalah macam ni...


terunggul dan mengungguli carta adalah kak adyna...

itu yang 9hb januari yang lepas, dan ini pulak, baru je aku print screen tadi tengah ari...


wah wah wah...kak adyna kita masih lagi mengungguli carta rupanya...time kasih banyak2 akak sebab sudi singgah sini dan berkongsi kata dengan ain...sangat2 lah menghargainya...tak lupa, untuk kawan2 maya yang lain jugak...taktau nak balas macam mana jasa kalian semua...

aku nak bagitau awal2 kot tak sempat nak bgtau kan...takut terberanak dulu

carta nih sampai 31hb je kan, so, ikut perancangan asal, 1hb2 tu sepatutnya dah tahu dah sape pemenangnya, dan aku dah boleh get ready untuk pos atau bagi hadiahnya...dan memandangkan aku dalam tempoh kalut2 ngan nak beranak, mula proses pantang bagai...maka, besar kemungkinan akan berlaku kelewatan dalam prosesnya...insyaallah, aku akan cuba aturkan sebaik mungkin agar tidaklah terlalu menyusahkan sesiapa...errr...paham tak ayat aku nih sebenarnya? tetibe aku plak yang pening pale nak susun ayat kat sini...

notakaki : doakan aku dipermudahkan segalanya...

Comments

adyna AB said…
dah sampai due nie ain..cool ek..semoga dipermudahkan semuanya yer ;)
Cik Puan said…
yahooo...dah ade pningkatan..Dari no 7..ke no 5.. ;)
Intan Akma said…
wah..harus dah berdebar tu..gud luck ek...
ayut said…
gigihla nk motong kak adyna tu...hahaha
aindzaya said…
ish..nama ain masa yg first je...pastu dah hilang.. :(
Unknown said…
nama deqla pun ada jugak tu..hihi

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing