Thursday, January 24, 2013

tidur pun kena beradab

Views

hasil perkongsian di fb

saje je hupdate pepagi ari ni ngan info yang berilmiah, walaupun dah bangun pagi, bace pasal adab tidur nih, nanti boleh amal malam ni...

notakaki : tak suka kalau tak sempat nak baca doa pape, tau2 je tertidur...ceh...

11 comments:

Mama Adam said...

wahhh... suka kalo bergambar macam ni..

Budak Kampung said...

meme beradab pon syg...bru ikut sunnah

cik azLyzah⊙.☉ said...

Debaik...Salam maulidur rasul dear ;)

Deqla manjew said...

betul tu.. bkn takat basuh kaki dan baca doa tido jek.. huhu

adyna said...

setuju :)

Intan Akma said...

seronok je tgk sbb ade gambar..bukan anak -anak je suka mak ayah pon suka nak baca ;)

ayut said...

doa tido slalu...tp klu doa bgun tu slalu tngl ==!

Ain Dzaya said...

sekarang ni, jauh sekali la org nak amalkan camtu..ain pun kadang tersyasyul :p

Ain Dzaya said...

sekarang ni, jauh sekali la org nak amalkan camtu..ain pun kadang tersyasyul :p

Mimie Najib said...

kan best kalau ada entry peringatan mcm ni siap bergambar..senang nak ingat.. =)

mawar berduri said...

kalau macam nie siap ada gambar senang nak ingat..