Saturday, June 8, 2013

5 perkara tentang hari ini

Views
1. tv3, kul 2, panggung sabtu...hindustan wooo...

2. tv1, kul 6, agrotek...

3. mak aku buat kuih, tapi sadis...dia buat lepat pisang daa...untuk pengetahuan kalian, aku tak suka lepat pisang, aku pun taktau kenapa...sume orang dalam rumah nih suka lepat pisang giler2 punya suka...tapi aku? sobsobsob...pandang dari jauh jer...hukhukhuk

4. ayah aku tak kerja pagi ni...best...

5. nak kena pulun siapkan tempahan sebab dah lama customer duk tunggu...kesian dorang...sabar yerk...dari hobi menjadi pendapatan...kacingg...

notakaki : time alia tidur je baru boleh mengait...kalau tak, masa i untuk dia jer...huhu

5 comments:

cik azLyzah⊙.☉ said...

wowoowowowo...layan hindustan lagi mama alia ne..
ehhh...cik pon suke lepat pisang tau....rugi kalau ain tak makan....

Mimie Najib said...

bestnya hindustan..dan sedapnyaaaa lepat pisang..fav..nyum nyumm..hehe

Deqla Manjew said...

panggung sabtu hari tu x best.. sbb salman khan berlakon.. hahaha.. suka shah rukh khan jek.. kohkoh...

Intan Akma said...

rugi tu tak mkn lepat pisang..terliur la pulak..mmm..mana pulak nk cari time cenggini

Tampawan said...

lepat pisang sedap wooo ce try menjilat ibu jari kaki kuang kuang kuang