Monday, June 10, 2013

goresan pertamaku owh alia

Views
tengok tajuk entry dah tau dah, pasal anak aku la tuh...alia oh alia...tergores hati mama ni anak...

semalam, aku pass alia kat mak aku sebab aku nak mandi...duk la alia ngan tokma nya sambil borak2 ngan kakak ipar aku, sambil nyaksikan iman, anak buah aku duk main2 kejar sana kejar sini sorang2...

tengah2 bersiap, tibe2 dengar alia nangis, kejap je nangisnya...bila aku keluar, mak aih...darah masih cair lagi...dia pi 'gores dan menang' betoi2 kat atas idung dia ngan kuku dia...aih...anak oh anak...

aku amek tisu basah dan lap luka dia, pastu paksa adik aku carik ubat gamat sebab nak sapu kat alia...dahla malam sebelum tu dia dah 'gores dan menang' jugak kat sebelah mata kiri dia, yang tu tak terasa sangat sebab kecik jer...

                     
jari gemok dia tu la senjata utamanya...nampak tak? tengok gambar nih, jelas sket kot...

                     

ari ni ari kedua dah...pagi tadi dah sapu dah sekali gamatnya...kalau ngan aku, berkesan...kejap je luka okay, parut pun yillek...tu yang try jugak tu kat alia...tak pasal2 je nanti ada parut kat idung alia oi...

notakaki : harap2 takdakla parutnye kan...sebab dalam jugakla luka tuh...kuku kuku...

  

9 comments:

Mimie Najib said...

alahai alia..dah buat cop dah kat muka tu..nanti xcun syng uuii..kuku dia tu kena sntiasa pastikan pendek & tak tajam..kang penuh 1 muka..adeh..

JaSSNaNi said...

mula2 baca macam citer novel.. sambil memerhatikan anak buah main dah bla bla bla... boleh tulis novel lah ain camni.. :)
alahaiiiii alia ooo aliaaa.. comot pun takper la yang.... janji comel... :) ahahaha

Farah Waheda Wahid said...

x pe x pe...dah sapu minyak gamat tu nanti baiklah tu ye sayang...he he he...biasalah tu budak2 kecik...

Ibu Lala said...

Alahai. Siannye si kecik tu. sabor je la kan.

Deqla Manjew said...

biasa jadi kat bebudak kecik.. sapu minyak nnti baik la tu.. ;)

nurul ezzatie said...

alolollo, comel jer jari Alia. Geram =)

Iha Zaliza said...

alahai sian Alia.. err jangan ada parut dah la.. nanti dah besar nampak brutal pulak, kihkih..

cik azLyzah⊙.☉ said...

biase lah dak kecik suke goren dan menangsss....hahahaa

Tampawan said...

sian dia huhu