Saturday, June 15, 2013

di mana ayah alia?

Views
sejak dua tiga menjak ni, aku perasan sesuatu...

alia seakan-akan mencari2 suara garau seorang lelaki, bila dua suara, lelaki dan perempuan, dia lebih nak mencari pemilik suara lelaki compared ngan suara perempuan...mula2 aku ingat dia macam terkejut...tapi tak...

dua hari lepas, dia menangis bagai nak rak...aku nak tidurkan dia, tapi dia taknak, abang aku datang masuk bilik, terus alia senyap...abang aku ambil dia, nak dodoikan dia, senyap...sempatla dia tenang dalam 4,5 minit tuh, sebelum dia sedar, yang dia tak bape nak cam abang aku...kemudian dia sambung nangis...sampaila dia tertidur dengan aku...

semalam, dia nangis jugak, tapi tak teruk...ayah aku amek riba2 dia...last2, dia tertidur atas riba tokbahnya...pelik bin ajaib sebab alia susah nak tidur ngan orang yang dia tak biasa...

ari ni, lagi sekali...tokbahnya pegang2 dia, pangku bagai...tau2 dia tertidur dengan tenangnya di tangan tokbah...

owh alia...kamu bikin mama sedih je...ini kan, kalau ayah alia baca nih, agaknya...dia tersentap tak? betapa anaknya ini rindu kasih seorang ayah yang jauh di sana...ye...di sana...

                                    

notakaki  : ayah alia.......mama rindu.....



10 comments:

Mimie Najib said...

siannya alia..rindu ayhnya ya..

cik azLyzah⊙.☉ said...

hari ne hari ayah...jangan lupe wish kat ayah alia tau..
cian aliaaaaa...

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

ayah ku kahwin lagi kah

puteri elaika said...

hadiah-hadiah seperti bracelet , peplum , teddy bear , coklat , shawl serta banyak lagi ditawarkan kepada anda . tamat pada 1 JULAI INI .

http://pelaikamonsterer.blogspot.com/2013/05/simple-giveaway-by-ika.html

Deqla Manjew said...

ish mesti la rindu kan.. anak dari darah daging sendri...

Ain Dzaya said...

kesian alia...

nadia farahida said...

kesiannyaaaaa T___T

Intan Akma said...

ayah nya kemana?

adyna said...

Kesian bb , mcm amni kdg2 pun teringat babah nye mujur lah tiap minggu babah blk

Tampawan said...

sian dia rindu ayah hukhuk