Thursday, June 20, 2013

sambungan kisah 'satu jadi dua'

Views
uiks...aku dapat banyak feedback kawan2 tak paham apa maksud tersirat dalam entry tuh, meh sini ahkak jelaskan, kasik clear...hihihi

'tepek'

a : akak...boleh tak saya nak lebihan kain yang kaler macam ni, sket je, bukan nak banyak
akak : boleh sangat, nak banyak pun boleh, adik nak buat apa?
a : saya nak tepek kat seluar dia
b : tepek?

a : kata seluar koyak sebab eksiden ari tu
b : habis tu?
a : nak tampal kat tempat koyak la ni
b : tapi nak beli jugak yang ni
a : beli je lah, takdak sapa halang

*
*
*
a : nah...ini seluarnya
b : uik...dah okay?
a : mestila, see the leg la
b : menyampah...tapi bagusla, ada dua seluar, hehehe

a : memangla ada dua, dah satu beli tadi, satu yang dah siap tepek ni
b : bagus2, ari ni beli SATU SELUAR, tapi dapat DUA SELUAR
a : dan poket pun kurus, melayang duit
b : hati dah berkenan
*
*
*

haaa...dah clear dah? hihihi...actually, ni adalah rekaan semata2, sebab tu korang tak paham gamaknya, sebab aku sorang je lah yang paham nih...adeh..syok sendiri rhupenya...

notakaki : tak boleh jadik penulis lagik la nih, hahaha

5 comments:

cik azLyzah⊙.☉ said...

okai...paham cekguuu...hahahahaha.
patot pon cik tak bape nak paham,upe nye cerita yang di reka2 jea..ooooo

Deqla Manjew said...

cuba nk paham la niiii.....tp agak blur...hahahhahaha...

ekin schmidt said...

ooo
aritu ceritanya pendek sgt.
skank da pjg skit
ada elobration.
hehe :)

adyna said...

Tak paham juga ;) rupanya rekaan semata

Intan Akma said...

kikiki..boleh la boleh la..