Saturday, June 8, 2013

kutub utara lagi

Views
semalam dah bungkus alia, arini bungkus lagi...wakaka...

disebabkan ari ni pakai romper shekshi tu, terdedah je la tang paha sampai ke kakinya...nak2 plak, aku lepak2 bilik adik aku lagi, maka...terusla aku bungkus kaki dia...mula2 sakan bermain ngan aku, terkekek dia gelak...pastu aku nampak cam dia ngantok2 gitu kan, apa lagi...terus aku bungkus dia...

                                     
mula2 kemain lagi dia marah sebab bungkus dia kan...pastu aku tepuk2, cium pipi, cium dahi...senyap...

tapi boleh nampak lagi la ketidakpuashatian berlaku...kikiki...

                                     

kasik close up sket...

                                     

hihihi...alia oh alia...

macam dah jadi satu kewajipan dah kan hupdate pasal alia tiap2 ari kat sini...adeh...dah tu, kau nak baca pasal aku? tengok tu...dah ada yang buat2 angguk2 je kan, tipu ah...nampak sangat muka ketat korang tuh...sebab tu la aku hupdate pasal alia...at least, dapat jugak pahala tengok baby kan...

notakaki : jom baring sama2 ngan alia...hahaha...




5 comments:

Budak Kampung said...

alia kena bekung ek?mesti suke gigit tgn ek

mintak tolong http://www.mimbarhatiku.blogspot.com/2013/06/mintak-tolong-sangat-sangat-urgent.html

cik azLyzah⊙.☉ said...

hahaha...kes berat ne alia..kene laporkan ke pihak yang berwajib ne...kekekeke..
Alahhhhh...tak pe lah janji ade story moryyyyyy....

Deqla Manjew said...

alolo comelnye.. xpela .. deqla kalo ada anak pun mesti nk citer psl anak.. masalahnya xde lagi.. hoho..

Intan Akma said...

bukan ke sume mama2 pun cenggitu..hehekalau xde blog nk citer mulut pot pet pot pet pasal anak sendiri haha

Tampawan said...

comel nya Alia