Thursday, June 13, 2013

berangan sebelum tidur

Views
aku suka sangat berangan sebelum tertidur, sebab apa? sebab seronok...paling best, episod berangan2 tuh masuk dalam mimpi yang indah...wah...rasa takmo bangun tidur...

actually, aku maaanyak sedih ini malam woo...worang kata, bukan saya kata, 
                                      
aku setuju sangat2...

dah lama aku tak pakai heels...sobsobsob...sedihnya...

notakaki : dah lama jugak aku tak habiskan masa dan duit di kedai2 kasut


5 comments:

cik yaya said...

betul2..yaya pun suka gak berangan ni sebelum tido..hehe..amik mood :)
selamat malam akak :)

Deqla Manjew said...

ish kuat verangan dia nih.. kalah mat jenin! ;p

cik azLyzah⊙.☉ said...

tak pe...sekrang mase untuk baby alia pulak...

Intan Akma said...

wah...nak jugak la berangan dapat kasut banyak cenggitu

Tampawan said...

kasut banyak hati pun gembira hahahaha