Tuesday, June 4, 2013

pemenang CARTA PENGOMEN APRIL dah dapat hadiah

Views
perghhh...kau tengoktu, bulan april kau tau...adeh...la ni dah bulan jun dah, baru terhegeh2 nak hupdate pasal bulan april...assobabnyo eh, kekhilafan aku jugakla...ari tu kan kalut2 nak balik sabah, pastu ingat nak pos dari sana, tapi tak sempat...last2 balik semenanjung jugak baru dapat pos...tu yang jadik lambat sume tu....

terlebih dahulu, minta maaf ye kak jassnani sebab lambat...

entry asal kat sini

asal nak cilok entry akak, tapi ada ayat *sila baca dengan segan* terus ain rasa segan nak cilok...hahaha...tapi tak segan nak cilok gambar fiyya...hehehe...

aku tepek sini supaya korang rasa jeles ngan kak jassnani dan fiyya...

                                      

                   

                   

                                   

hadiahnya tu ha, topi tu ha...bukan fiyya...giler kau aku nak bagi anak sebagai hadiah PENGOMEN TEGAR, tak kuasa tol...

notakaki : hadiah untuk bulan mei dah ada...tak sabar nak packing...sabar yer mimie...







9 comments:

heirizalieyana said...

tahniah kpd penggomen tegar

Deqla Manjew said...

wahh comel la... baby dia pun mmg comel..babamnye...hihi

Dhia Dirham said...

Santekk

Mimie Najib said...

comelnya baby pakai topi tu.. cute sangat2.. =)

*hihi..takpe, sabar menanti.. ;)

Intan Akma said...

cantek... ;D

Intan Akma said...

cantek... ;D

JaSSNaNi said...

hihi.. comelnye.. anak sapaaaaa tu? kah kah kah kah kah x 100..

cik azLyzah⊙.☉ said...

rezeki fiyya tu.....comei nye dia pose...

Tampawan said...

tahniahh