Wednesday, June 5, 2013

separuh jiwaku pergi

Views
dah lama tak nyanyi lagu anang nih, separuh jiwaku pergi...last sekali nyanyi masa tahun 2010...tengok tu cik kiah, tau aje bila last nyanyi lagu ni kan...tak boleh blah langsung...serius beb...

ari ni, bermula satu lagi episod baru dalam hidup aku...episod yang sentiasa bertambah2 dan taktau bila penghujungnya...pendek kata, bila mata terpejam...barulah berhenti episodnya...

alia merengek2 aje tadi sebelum tidur...mungkin dia paham apa yang terjadi sekeliling dia, cuma mungkin dia hanya tahu merengek sahaja sebagai reaksi dia...sabarlah anak...

next week dah naik sekolah...tapi aku...sekali lagi sambung cuti sehingga ke tarikh yang aku sendiri pun tak pasti lagi macam mana...doakan aku sihat2 dan kuat semangat...

errr...apa yang aku merepek nih...mana cite pasal anang, separuh jiwaku pergi nih?? kompeeyus aku dengan diri sendiri...errr...sambung nyanyi lagu aje lah...senang cite...

notakaki : alfatihah buat arwah sudin...

                     
sudin dalam kenangan...alfatihah...*gambar cilok dari google


6 comments:

Budak Kampung said...

get well soon kak

Mimie Najib said...

napa meragam alia.. mama alia cepat2 sembuh ye.. =)

Intan Akma said...

semoga mama alia cepat sembuh..kuatkan semangat k :D

JaSSNaNi said...

ko mamai ke dik? citer anang ke citer aneng?

cik azLyzah⊙.☉ said...

upssssssss...sambung cuti lagi??iskisksikkkkkkkkk

Tampawan said...

get well :D