Wednesday, June 19, 2013

Segmen Menang RM50

Views
sekeping 50 ringgit, kalau aku dapat free2 gitu je...kompem aku buat pi beli benang...

                   

kalau bukan benang, kompem aku buat beli cloth diapers untuk alia, buat tambah koleksi...

kalau bukan cloth diapers, kompem aku buat bagi hadiah kat follower aku, khas...giveaway, pastu hadiah topup rm10 untuk 5 orang...best kan??

doa-doakanlah ada rezeki untuk aku dan kita semua...insyaallah...andai itu takdirnya..,

notakaki : dalam purse, ada duit sengget2 jer, adeh...


8 comments:

heirizalieyana said...

join jgk,,gdluck sis

nadia farahida said...

selamat berjayaaa kakkkk :)

cik azLyzah⊙.☉ said...

dalam purse ade duit senget2 je ke??alahhhhh biase lah tu dearrrr...anggap je lah senget tu duet limapluh2..hahahaha

Deqla Manjew said...

memula baca ingat awk dah menang dah..haha.. suspender jek.. apapun good luck k.. =)

Intan Akma said...

cam best jer..camne nak join?

Hs Green said...

http://gadis-hijau.blogspot.com/2013/06/segment-mencari-pemenang-my-followers.html tagg

Mimie Najib said...

semoga berjaya.. =)

Fatin Syazana said...

jemput join GA nie
http://arenaeye4.blogspot.com/2013/07/giveaway-by-ana.html