Wednesday, June 26, 2013

benci tapi sayang

Views
perempuan macam aku nih, susah sangat nak diramal, kadang2 aku sendiri pun pening ngan diri sendiri, korang pernah tak alami situasi macam ni? hahaha...adakah aku nih sewel? huh...

kalau aku sendiri tak paham ngan diri sendiri, orang sekeliling aku apatah lagi...kompem fening2 lalat nak melayan karenah aku...wakaka...apala nasib...

selain dari tu, aku nak jelaskan sesuatu, "tak semua entry yang aku publish kat sini ada kaitan ngan aku, ada yang berkaitan dengan orang lain, dan ada jugak yang berkaitan dengan aku...so, bila aku ada publish sesuatu entry yang padat emosi tu, janganla kawan2 tanya 'kenapa ni ain?' atau 'kau okay tak ni ain?' " sebab aku tak reti nak jawab, kalau ada yang aku jawab tu, meanings...related ngan aku lah tu, hehehe

kadang2 perempuan macam aku ni selalu cakap 'tak ada apa2' walhal dalam hati, penuh apa2...tapi tu lah, masih nak sembunyi2 lagi...aku selalu jugak cakap 'benci!' padahal dalam hati, mak aih...bunga2 sayang...cit...

                                     

notakaki : mulut cakap benci, tapi hati maaanyak sayang...miahahaha


10 comments:

JaSSNaNi said...

gelak yg last skali tu.. miahahahah... gataiiiiii... alia buat apa ain.? dah mamam blom dia?

cik yaya said...

betul tu..
kadang2 kita pun tak kenal lagi diri kita siapa..masih tercari-cari identiti y sebenar

Intan Akma said...

uhh..terasa mak huhu...

cik azLyzah⊙.☉ said...

Yelahhh2 cik tak tanye lagi..
ape2 pon jgn stress2 ye dearrrrr...hihiihih

mawar berduri said...

huhu..kadang-kadang saya pun macam tu jugak..susah nak buat keputusan..

mawar berduri said...

jangan pening pale n stress yer..

Nur Aisyah said...

Huhu . Atuk tu sweet ^^
Biasalah tu akak , Manusia kan Ego :)

Deqla Manjew said...

itulah wanita.. selalu je sembunyi perasaan sedih melaui senyuman... tabah kan hati wanita mcm kita ni dear...hihi..

Mimie Najib said...

betul tu..kadang kita sendiri konfius dgn diri sndiri kan..
erm, bila kita kata xde apa2, tapi dalam hati kadang tu menangis nak orang paham diri kita kan..

Tampawan said...

comel je dorang berdua kuang kuang kuang