Thursday, June 20, 2013

satu jadi dua

Views
a : jadi tak nak pergi sana?

b : jadi ah, jom...

a : saya drive!!

b : ceh...

*
*
*

                      


a : nak yang macam mana?

b : yang cantik

a : masalah sungguh, sebab kat sini semua cantik2

b : yang macam ni ha, ini cantik

a : aah, tengok rege pun dah cantik, choi

b : hati dah berkenan

a : perlu ke?

b : perlu, nak ganti yang koyak sebab eksiden ari tu

*
*
*

a : akak...boleh tak saya nak lebihan kain yang kaler macam ni, sket je, bukan nak banyak

akak : boleh sangat, nak banyak pun boleh, adik nak buat apa?

a : saya nak tepek kat seluar dia

b : tepek?

*
*
*

a : nah...ini seluarnya

b : uik...dah okay?

a : mestila, see the leg la

b : menyampah...tapi bagusla, ada dua seluar, hehehe

                     

notakaki : berangan nak jadik penulis, tapi berangan tak sudah2


6 comments:

cik azLyzah⊙.☉ said...

3x cik bace still tak faham lagi cite ne...awwwwwwww....cik mintak ampun sangat2 ea cekgu.anak murid ain lambat pick up sangat ne :D

Farah Waheda Wahid said...

macam faham jugak apa yang dimaksudkan tapi tak pasti...he he he...

ekin schmidt said...

hehehe.
saya pun sama bca 2x dan part y tepek tu.
gamabr tu plak xd plak nampak sluar tu bertepek.

sori. mgkin perlu pencerahan :)

ke taip laju sgt ni :)

Deqla Manjew said...

ooo... sanggup byr mahai2... just nk tepek2 ye... huhuhu...

adyna said...

Tepek brand kt seluar ke

Intan Akma said...

kenapa aku tersangatlah blurrr...