Saturday, June 22, 2013

maybank2u buat hal

Views
                               

tengok nih...adoila...dah la aku ni sokmo tunggu lewat malam atau awal pagi untuk semak atau buat payment, bila jadik lagu nih, rasa macam sia2 je i bangun pepagi tau...

notakaki : nak buat payment pon sooosah

4 comments:

cik azLyzah⊙.☉ said...

adoila..ape yang dah jadi tu...cik bukak tak nampak pulak tulisan die....hehhee

adyna said...

Mmg tension kalau jd Mcm ni

Intan Akma said...

nak wat camne..time kita sibuk nak bukak tu la org laen pon dan dan tu jugak nak bukak..haha..boleh ke

Deqla Manjew said...

lorh..dah kenapa pulak tu..so skng camne dah ok ke?