Saturday, June 29, 2013

ragam alia dan bruuubruuu

Views
perkembangan terbaru, di samping dah boleh meniarap, hey...lagi 2,3 ari nak genap 5 bulan baru dapat meniarap, hahaha...takpelah anak, yang penting alia sihat2 selalu...so far, alia membesar dengan jayanya, walaupun berat badan tak bape nak naik...

sekarang ni, dia dah pandai nak abbuu abbuu, bruu bruu dah...kalau abbuu abbuu tu, dia biasa buat kalau dia tengah duduk, eh...dah boleh duduk dah? huh...nan hado aje lah, DIdudukKAN la tu maksud dia...heheh...tapi kadang2 je dia buat abbuu abbuu tu, jenuh kot kalau tiap masa...hahaha...nak kena mengelap ayaq liur berceceran di atas lantai la...

kalau dia ngah baring, dia akan main sorang2 dia, buat bunyik bruu bruu sambil tngan ala2 bawak motor, pulas minyak...adoia...ari tu, time dia ngah galak sangat duk bruu bruu, aku pun apa lagi, snap gambar terus...

                                      

macam2 gaya mulut ada...geram aku nengok, tu yang takleh tengok lelama, sebab nanti aku akan 'picit' bibir dia, takpun, 'ramas' manja...hahahaha...takdelah menimbulkan kesakitan pun, setakat hilangkn geram yang ada...alia nanti otomatik makin dibuat2 galak dia, sebab dia ingat kita gurau2 ngan dia...

notakaki : cuti aku dah tinggal tak banyak dah, siap sedia untuk kembali bekerja semula


7 comments:

Intan Akma said...

Mau kuat membebel budak nih..hehe

Tampawan said...

comelll lah alia macam mak dia huhuhuhuh suka tengok dia terlampau comel

Deqla Manjew said...

hahaha.. comel dia wta muncung gitu..muncung itek ka.. ??

Deqla Manjew said...

* wat (typo!) ;p

cik azLyzah⊙.☉ said...

comei je...dah agak dah...mesti die buat bunyi moto..hahahaa

Mimie Najib said...

nanti dah besar skit, dah pndai cakap jenuh mak dia nak melayan sembang..hehe

Adie Ikah Akmal Rahimin said...

alahai muncung...