Wednesday, June 5, 2013

alahai kucing

Views
 kawan2 fb la ni punya keje, aku cilok sebab aku rasa tertarik sangat...nak tiru tom cat la tu...hikhikhik

                                     

tenet aku slow sangat sekarang ni, hupdate blog boleh la lagi walaupun dah agak semput tuh sebab pakai blogger apps...nak bw? hmmm...sabor je lah...dah rindu dah nak tahu pasal kak jassnani, kak adyna, deqla, cik, farah, intan, mimie, dan kawan2 yang lain jugak...tak sebut kat sini bukan bermakna tak ingat tau...

nanti tenet aku laju sket, aku singgah blog kalian eh...

notakaki : merindui si dia yang jauh di mata, dekat di hati...

5 comments:

Mimie Najib said...

aloh3..rindu cik abg ye..hehehe..

*comelnyaaaaa kucing tu..geram tgk..

Deqla Manjew said...

comelnye kucing..dah rupa berkawad pulak berdiri tegak gitu...hahaha

cik azLyzah⊙.☉ said...

wewwww...comei sungguh tom cat tu yeaaaaa...
ok2..tak pe cik faham...kehkehkeh

Intan Akma said...

walaupun saya bukan penggemar kucing nak ckp jugak alolo tomei tomei..hiksss

Tampawan said...

xde kena mengena ngan kucing huhuh tapi saya memang gila kucing