Monday, January 31, 2011

7 days to go

Views
walaupun tinggal lagi 7 hari, bila ditolak dibahagi sume, tak sampai pun 7 hari aku duk umah, sebab...akan bergerak ke kl dan stay di kl beberapa ari before betul2 terjebak terlibat dgn aktiviti sebenar pada hari kejadian...

ohhh...dan ari ni, aku masih lagi tak bape nak sihat sepenuhnya, badan panas...agaknya aku demam kot...alahai...apa nak buat..dugaan...sila tabahkan diri anda ye cik ain...

sebenarnya dah bape lama aku tak demam eh...ada la lebih kurang sebulan sekali...apa?? sebulan?? ha iye...sebulan sudah...tu kira lama dah la tu aku sihat...pada sape yang tak kenal aku, mungkin korang rasa pelik, tp pd yang kenal aku, syukurla tu mampu capai sebulan tak demam...

tgklah esok mcm mana...hope getting better...

notakaki : tak sabar nak sihat2 sepenuhnya

6 comments:

Enh Ear said...

hihhi.. sebulan? ok lah tu...
ko online kul brape? aku nk berbincgn sikit ni...

therosputih said...

enhear
esok uleh? aku tak larat ini malam...

k_Own said...

kak ros, jgn begitu. hari penting akak kena smgt k... hehe

therosputih said...

k_own
hoho...nak buat mcm mana dek non...kureng kesihatan, terus rasa hambar...

anyss said...

Salam,
Itu namanya demam berat hati nak pergi ;)

Memetik Anggur di Tasik Beris

therosputih said...

anyss
hehe...betul tu...