Saturday, January 8, 2011

istilah bercinta

Views
kau kata kau sedang bercinta
benarkah sedemikian
bercintakah kau
jika cintamu itu hanya milik kau seorang
tiada tempat mengadu
tiada tempat berkasih
sendirian semata-mata
benarkan aku untuk memperbetulkannya
jika itu cinta seperti yang kamu dakwa
mana temanmu?
mana kasihmu?
mana cintamu?
mana?
hahaha
hidup sendirian
ditemani kebosanan
ditemani kesunyian
itu bukan cinta wahai teman
itu buta namanya
sedarlah olehmu
bangkit dari lena
usah terbuai perasaan sendiri
kamu bukan bercinta

8 comments:

white rose said...

yelah...
akak memang tak bercinta...

akak sediihhh...
akak xde en.leo mcm ain...

hidup akak sunyi...

Enh Ear said...

arrgg.... bercinta itu subjektif.. tak boleh nak describe.. cara masing2....
penat lah ain... meh tolog urut aku...
ahks..(tak kena ngn topik lgs)

therosputih said...

white rose
kalu tak bercinta, mana sama ngan bercinta...sume org cakap mcm tu kat ain, kau ada leo, kau ada leo...sebenarnya nak tanya balik, betulke aku ada leo?
entahlah...bercinta ke tak, tetap rasa sedih...

jom sedih sesama...

enhear
gi main jauh2 nuh...

Yasminhamid said...

tak tau nak cakap.. tapi yg pasti.. cinta mesti disulami dengan kasih sayang.. betul tak??

k_Own said...

butthurt sy kak. huhu

Semarak Api said...

cube ikat cinta itu dgn 1 hubngn yg psti..msti cinta tu akn bw kgmbiraan n kbhgiaan..weee~

therosputih said...

kak yasmin
setuju...tp kalau bercinta sesorang, tak guna kan...

therosputih said...

k_own
uit...bukan salah akak kan?


semarak api
speechless...