Saturday, January 29, 2011

kecik, comel, kiut dan sedap

Views
sape tau ni kuih apa?


mak aku cakap kuih apam...aku panggil dia kek, sebab dia letak dalam bekas kecik2 ala2 muffin gini...gebu2...sedap plak, sebab dia kecik, comel, kiut dan sedap untuk dimakan...sekali telan je satu tu...huhu...senang kerja betolla...warna pun menarik, mmg buatku tertarik untuk belinya lah...tp ni aku tak beli, abg aku yang bawak balik umah...nyum3...

notakaki : misi menambah berat badan masih berjalan...makan makan dan makan...

4 comments:

white rose said...

hahaha...
makan sedap2 dlu sebelum berangkat kesana...

therosputih said...

white rose
haha...insyaallah...makan makan dan makan...

Yasminhamid said...

ingatkan cik roseputih buat..

therosputih said...

kak yasminhamid
buat2 tak bape nak mahir la kak, bab makan memang sangat mahir+terror...ngeh3