Wednesday, January 12, 2011

tomyam!!

Views
serius dah lama tak pekena tomyam...teringat zaman muda mudi dulu, time belajar...owh...berapa kali menu tomyam dalam seminggu? kalu seminggu ada 7hari, menu makan malam musti 8kali tomyam...eh...7hari jadik 8malam eh? hehehe...ini cikgu math punya stowie okeh, sila jangan nak betulkan ayat cikgu...

semalam 2kali aku request nak makan tomyam, satu kat mak, dua pun kat mak...mak aku pun naik bosan dah agaknya, nasib baik dia tak sound aku suh masak tomyam sendirik...hihihi

petang tu, tetibe ayah aku beli tomyam, ada satu kedai tomyam peberet aku nih, agaknya kat situ kot ayah aku beli...hmmm....nyum3...baru aku nak melantak, tgk...aik? mana tomyam?

mak aku dah alter da, katanya, tomyam apa ke benda, takde lauk pape pun hoho...biasalah tu kan kalu beli kat kedai, gitu lah selalunya, minyak naik, rege makanan lain musti naik, tp kuantiti dikurangkan...ah...persetan itu sume...opsss...terlebih sudah...

tetibe,
aku : mak...rasa nak makan bihun tomyam la plak
mak : hah...hi amek buat sendirik

nak dijadikan cite, kul 8pm tuh, aku dah bantai bihun tomyam semangkuk besar...marbeles beb...pastu, kul 11pm, bantai nasik ngan tomyam lak...adeh...skrg baru aku tau kenapa badan aku cam dah gem*k je skrg nih...aku punyalah tuduh mak aku masak sedap sangat, rupa2nya...adeh...

notakaki : bangun pagi ni dah 2kali makan nasik ngan tomyam...lunch punya turn belum lagik...adeh...

6 comments:

Yasminhamid said...

suka jugak tom yam... tambah-tambah kue tiaw tom yam

Enh Ear said...

huhuhu.. rindu nak mkn tomyum yg korg buat....

white rose said...

hahaha...
ape kes kau ni melantak tomyam je...

agak2 laa wei...
pedas tak?

akak pun suke tomyam, tapi nak abg akak buatkan...sedaaappp...

therosputih said...

kak yasmin
huh...kita boleh lepak berdua sekali sekala nih, giler tomyam!!!

therosputih said...

enhear
niza punya tomyam lagi sedap, aku mana pernah buat...=)

therosputih said...

white rose
ala...sekali sekala (tettttt...sekali sekala apa? berkala2)

kompem la tak pedas, pedas2 sangat tak leh makan lak, taktahan pedas...hehehe

abg akak pndai wat tomyam eh?adeh..ni takleh jadi nih, kena serbu umah abg akak nih...hehehehe...