Sunday, January 9, 2011

i'm sick

Views
patutla mode jiwa kacau je 2,3 ari ni kan, upenya nak sakit teruk...eh, ke mcm ni sebenarnya...jiwa kacau 2,3 ari ni, pastu ari ni dikejutkan ngan sakit teruk...

hahaha...yang mana satu je lah kan, lantaklah, yang penting, ketika dan saat ini, aku tak bape nak sihat...tgh ari ni, badan sangat panas, aku syak aku demam, sekali rasa nak muntah...tadak apa yang kuar, melainkan ketulan darah beku...

adeh...sekali lagi muntah mcm ni...adeh...terus rasa nak pitam...aku baring2, tak sedar, tertidur upenya...pastu badan rasa sakit2...dugaan2...badan masih panas...tp aku steady je lagi, hahaha...aku kan kuat...kata aku smbil tepuk2 dada

ada ketika aku menggigil kesejukan, kalah orang duk moscow skrg ni, pastu ada ketika badan panas smpai berwap2...adeh...aku sejuk aku panas...buleh wat tajuk lagu nih

masuk kali ni, dah tiga kali aku muntah kuar darah, adeh...perut aku dah sakit2...tak larat nak tanggung, tak larat dah nak buat2 kuat...rasa mcm nak surrender je, tp no no no...aku masih kuat...hiyarghhh...kata aku lagi, kali ni tak mampu nak tepuk2 dah, gosok2 dada je

notakaki : aja aja fighting!!!

*
*
*
*
tak larat dah

3 comments:

tehateha said...

x jumpe doc ke? hope u sembuh nnti...

Enh Ear said...

g jupe doc cepat kay...

therosputih said...

tehateha
thanks ye...

enhear
kalu takmo jumpe?