Tuesday, January 11, 2011

hati getah new year giveaway

Views
aku telah dijemput oleh cik penganjur, salam perkenalan ye cik getah...nasib aku bukan cicak kan, kalu tak, sumpah aku tak nak kawan ngan cik getah, nnti tak pasai2 dia lastik aku, nayaaa...


sementara itu, aku nak jugak tag beberapa blogger yang aku tau korang suka pakai shawl, iaitu
cik yaya, dan cik zaty

tak lupa jugak, pada sape yang nak suka pakai shawl, and nak join, sila lah klik pada banner kat tepi tu eh...

notakaki : aku sendirik pun dah lama tak pakai shawl, tp kalu dpt adiah shawl, gedik jugaklah nak pakai...kwang3

2 comments:

.cik yaya. said...

thanks ye tag yaya..hehe suka shawl2 ni..

therosputih said...

cik yaya
tau sebab tgk gambar, selalu pakai shawl...tu y tag tu...selamat menjoinkan diri...