Friday, January 7, 2011

handphone straps untuk dijual

Views

gambar dari encek google


hari ni aku ada beli straps untuk handphone macam dalam gambar kat atas, pastu aku beli dalam kuantiti yang banyak...

sape2 yang nak beli dari aku, sangat2 dialu2kan...sebab banyak2 pun nak buat apa kan, aku bukannya buat kraf guna phone straps untuk dijual pun, beli sebab nak buat handmade nak hadiahkan kat kawan2 je...

oh ya, straps yang aku beli ni warna hitam sahaja...

10pcs = rm1.80

*termasuk kos pos biasa sahaja...kalu beli lagi banyak, bleh dapat lagi banyak diskaun...

notakaki : jadi penjual lak aku ni tetibe

4 comments:

white rose said...

akak nak...
cane nak beli?

akak pun ade buat keychain gune benang bulu kambing...

sian kambing, akak cabutkan bulu2 dia...bogel dia...
hahaha...

therosputih said...

white rose
akak serius mau beli ka?

dahla musim ujan, dibogelkan pula kekambing itu...kasihan...sejuk gigil2 dia...

Cik Zaty said...

eh xkn jual strap kosong je??

akak kaitkan lah something2..
nama ke..bear ke..
akak kn pndai mngaitt..

pastu kan..akak pos kt zaty..hee

boleh laa..boleh laa..

therosputih said...

zaty
pandai kau bodek akak kan...kwang2...