aku sudah boleh mengundi

hohoho...pada sape yang rasa tu pun nak kecoh ka atau hek eleh, epekehe, sila lah jangan kutuk aku lebih2, aku tak kisah pun, tapi nnti korang jugak yang dapat dosa kering tau...so, diam2 je lah ek...

tadi aku check kat sini


tup tup, keluar sudah nama aku


haha...gumbira aku wookkk...sebab bayangkan, aku daftar masa bulan pose tahun lepas, alih2, bape bulan aku kena tunggu? 8,9,10,11,12,1...hmmm...dekat2 ngan 5 bulan jugaklah...aih...first time dalam idup aku, mustilah jatuh hukum WAJIB untuk aku mengalami keterujaan yang melampaui batas...harap maklum hokeh...

sebelum ni, amatlah kuciwa bila aku check, nama aku takde lagik, takkan nak kena gi pejabat pos daftar lagi sekali ke hape ke, sbb mak aku ada cite, ada sorg kawan dia tu, daftar almost 2tahun dah, nama tak naik2 lagi, kesian dia...ntah2, nama dia tercicir tertinggal tah kat mana kan...aku pun apa lagi, cuak la bagai, dah la skrg ni hangat orang sana sini sinun duk cakap nak pilihanraya tak lama lagi, aku apa lagi...ala2 beruk mat yih kena belacan la duk hitung, bila la nama aku nak naik bila la nama aku nak naik...

sekarang ni, aku dah boleh menjalankan tanggungjawab sebagai RAKYAT MALAYSIA, kwang3...bila nak mengundi nih? hihihi

notakaki : baru naik nama sebagai pendaftar, dah plan mcm mana nak jadi YB nih...tettttt...tak sesuwai okkay...

Comments

Enh Ear said…
almk.. aku tak daftar ag...
huhu...
tulah dulu, harapkan kawan daftar kan krusus..
akibat nya.. dah tecicir...
huhuhu
therosputih said…
enhear
pi daftar cepat2, daftar kat pejabat pos terdekat ngan umah...

dah kena urus hidup sendiri2 sudah sekarang nih...yang mana kawan boleh tlg ingatkan, bolehla...
Anonymous said…
akak ! undi secara bijak taw. sy x leh g. huhuu. x cukup umo. hehe
therosputih said…
k_own
sabar dek sabar, belum PRU lagik...

akak tau la kau takleh nak ngundi lagi, nak ingatkan akak betapa akak lagi senior dari kau le tuh...huh...tp takpe dek, akak maintain awet muda, bergetah...kwang3
white rose said…
miahahaha...

akak apply masa umur macam kau jugak ain...

dlm usia skrg, akak penah skali mengundi...
therosputih said…
white rose
huhu...jeles...dulu last ngundi, lagi sebulan ke 3minggu nak cukup 21tahun, cisss...kena tunggu lama lah lagi baru nak ngundi...

tak sabar nak pangkah2...hihihi

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing