Thursday, January 13, 2011

ari ni dah khamis ek?

Views
ya allah ya tuhanku, apa yang aku duk berangan sangat smpai duk ingat ari ni ari rabu...punyalah syiok sendiri namanya...bangun pagi tadi, smpailah la ni ha...adeh...

tu pun terperasan mak aku pakai baju batik, pastu dgr adik aku cakap nak basuh kasut sekolah terus, nasib baik aku tak tanya

esok cuti apa?

tapi sempat tanya

ari ni ari khamis ke?

kalu tak, menang-gung ke-malu-an lah aku...

notakaki : sindrom penganggur terhormat mmg mcm ni, tak sedar ari apa, sbb dah tau, ari2 aku cuti maaa

10 comments:

s1t1 2uL41k4 said...

eh, cik Rosputih org N9 eh? wah.. kita senegeri lah.. =)

therosputih said...

zulaika
bukanlah, i orang kelantan...hehehe

papehal, esok nogori cuti kan...hehehe

Enh Ear said...

baru aku tahu.. hihihi...
terima ksih sbb gtw..

(kritikaldah ni)

k_Own said...

ekeke, sian akak. berangan nak kawen ke ? hehe

white rose said...

miahahaha...

klik klate sok, pastu mu mari balik sini...

hahaha...

therosputih said...

enhear
aku tau kau pun tau, kita kan sama2 penganggur bertauliah...kwang3

therosputih said...

k_own
adeh...yang ni lagi satu...malas nak fikir...no komen...ecewah...mcm fasha sendat lak...opsss...

therosputih said...

white rose
nak kelik guano gak, doh duk kelate doh nih...adeh...esok ari apa lak ek? eh...buat2 tanya dengan sengaja plak...

Semarak Api said...

hahah..tu seb bek x ingt ari jek.kalo ttb tny.."eh2..da mlm ke..ingt kn pg lg".hahaha

therosputih said...

semarak api
hadoi...kalu tanya gitu camne?ada yang nak kena ketok ngan sendok kot...adeh..