Saturday, January 1, 2011

faizal yusup

Views
sumber google

hadoi...terkejut giler mase tgk berita terkini kul 6 tadi, kat tv3, pelakon faizal yusup telah meninggal dunia jam 1.45pm tadi kerana serangan jantung...

mak aih...sangat terkejut, terkejut sbb adik aku terjerit panggil nama aku suh tgk berita smpaikan aku pecut terjun tangga tu, ingatkan apa...sekali...perghhh...innalillahhiwainnailaihirajiun...

takziah buat keluarga allayarham...

allayarham yang sekarang ni popular ngan drama tiramisu yang disiarkan kat tv3 tu meninggalkan seorang balu dan seorang anak lelaki bersama bekas isterinya, nana...

setiap yang ada di atas muka bumi ini milik allah, dan kematian itu pasti

notakaki : al-fatihah buat arwah....

8 comments:

ciK PeLAngi said...

owh..al fatihah..sguh terkejut...thanks bgtau..

therosputih said...

cik pelangi
sama2...alfatihah sekali lagi buat arwah...

k_Own said...

Al Fatihah kak ! huhuu..

therosputih said...

k_own
betul tu dik oi...

white rose said...

Innalillah...
akak dah baca mstar tdi...

tu la kan.hidup mati kita adalah ketentuanNYA...

therosputih said...

white rose
tu lah akak...sume yang kita ada ni cuma pinjaman je, cukup tempoh, tuan dia mintak balik...

Semarak Api said...

skang mude2 pon ble kena heart attck.huhu..innalillah~

therosputih said...

semarak api
itulah, semalam bace paper, tak silap baru umur 33...aih...kesian anak dia yang bakal lahir...innalillah...

pendek kata, jagalah kesihatan sementara masih muda dan diberi kesempatannya...